Responsabilități
- Identificarea si preluarea solicitarii/dorintelor clientului
- Consilierea clientilor cu privire la volumul, durata si costurile lucrarilor efectuate in service
- Stabilirea termenelor, programarea directa sau telefonica a clientilor
- Inregistrarea completa a datelor despre client si masina, a operatiunilor cerute de client
- Informarea prompta a clientilor cu privire la momentul intrarii/iesirii in/din reparatie a automobilului sau decalarea termenelor stabilite
- Consultanta tehnica clienti
Cerințe
Candidatul ideal
- studii superioare (Facultatea de Transporturi - sectia Autovehicule Rutiere constituie un avantaj)
- cunostinte de operare PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
- cunostinte tehnice auto
- abilitati de comunicare si relationare
- experienta intr-un post similar (constituie un avantaj)
- permis de conducere categoria B (obligatoriu)
- dictie corecta si clara
- diplomatie
BENEFICII:
-Pachet salarial atractiv
-Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
Descrierea companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.Echipa noastră
"Fără oamenii care lucrează în firma noastră, nimic nu ar putea fi realizat. Ei reprezintă în realitate cel mai valoros capital al nostru, contribuind decisiv la efortul de a avea clienţi mulţumiţi, locuri de muncă sigure şi o comunitate prosperă". (Ioan Rus) Dacă la început RMB Inter Auto avea doar şase angajaţi, acum ne mândrim cu o echipa ce numără peste 200 de profesionişti. Pentru a fi în permanenţă conectaţi la evoluţiile tehnologice şi a putea răspunde cu promptitudine la solicitările clienţilor, colegii noştri urmează periodic stagii de pregătire în ţară şi străinătate. În plus, compania noastră a implementat un proiect de asigurare a învăţării pe parcursul întregii vieţi, care a beneficiat de finanţare europeană prin Programul Phare 2006.
Responsabilități
• Sa fie permanent cat mai bine informat despre produsele si serviciile pe care le ofera
• Sa isi mareasca permanent bagajul de cunostinte referitor la domeniul auto
• Sa indeplineasca cu succes orice sarcina trasata de superiorii ierarhici, sarcina care contribuie la buna desfasurare a activitatii RMB Inter Auto SRL
• Sa cunoasca si sa aplice procedurile de lucru interne
• Sa cunoasca si sa aplice procedurile / normele de service derulare comenzi de lucru
• Sa detina si sa aplice cunostinte tehnice in domeniul auto specifice pozitiei sale
• Sa utilizeze, intretina si depoziteze corect si eficient materialele, sculele si dispozitivele pe care le are la dispozitie
Cerințe
• Orientat catre actiune - Munceste mult, este plin de energie si orientat spre actiune vazand in toate activitatile sale o provocare
• Orientare catre client - Actioneaza avand dorintele clientului in minte, leaga si mentine relatii cu clientii, le castiga increderea si respectul
• Integritate si incredere - Pastreaza confidentialitatea, este un om de incredere
• Relationarea si colaborarea cu echipa - Poate gasi lucruri comune si poate rezolva probeleme din echipa, este vazut ca un team-player, castiga foarte usor increderea si suportul echipei
RMB Inter Auto
Înfiintata în 1993, RMB Inter Auto s-a impus ca o societate de referinta pe piata auto din Transilvania. Pâna astazi gama de produse si servicii oferite a crescut în calitate si diversitate, performantele firmei fiind reflectate de cresterea numarului clientilor si angajatilor, precum si a cifrei de afaceri.
În prezent RMB Inter Auto este centru autorizat de vanzari si service pentru cele mai importante marci de pe piata auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar și Land Rover.
Responsabilități
- Raspunde la telefoanele primite si redirectioneaza apelurile la departamentele solicitate
- Preia mesajele telefonice si le transmite colegilor
- Intocmeste rapoarte la solicitarea sefului ierarhic
- Introduce informatii in sistemele de lucru la solicitarea sefului ierarhic
- Preia clientii care intra in showroom si ii indruma catre vanzatori/receptie service
- Intretine conversatii cu clientii organizatiei in cazul in care consilierii de vanzari nu sunt disponibili
- Participa si se implica in evenimentele organizate de catre societate
- Indeplineste servicii de protocol
• Tine evidenta dosarelor de vanzari, si a contractelor in derulare, urmareste derularea productiei autovehiculului.
• Actualizeaza saptamanal tabelul stoc auto
• Tine legatura cu importatorul privind activitatea de derulare documente, logistica, livrari aferente vanzarilor
• Se asigura ca fiecare dosar este complet
• Prelucreaza zilnic in programul Sales Funnel traficul de showroom;
• Duce la indeplinire orice sarcina primita de la Directorul de Vanzari care are legatura cu activitatea desfasurata in cadrul acestui post;
Cerințe
• Studii superioare;
• Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si negociere;
• Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
• Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
• Respectarea termenelor limita;
• Spirit de echipa, flexibilitate;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
• Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
Descrierea companiei
RMB Inter Auto
Înfiintata în 1993, RMB Inter Auto s-a impus ca o societate de referinta pe piata auto din Transilvania. Pâna astazi gama de produse si servicii oferite a crescut în calitate si diversitate, performantele firmei fiind reflectate de cresterea numarului clientilor si angajatilor, precum si a cifrei de afaceri.
În prezent RMB Inter Auto este centru autorizat de vanzari si service pentru cele mai importante marci de pe piata auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar și Land Rover.
Responsabilități
- Sa preia autovehiculul cu lucrarea de executat de la receptionerul de service sau tehnicianul de diagnoza;
- Sa stabibileasca necesarul de reparatii impreuna cu tehnicianul de diagnoza si verifica daca acestea concura la remedierea defectiunilor reclamate de client;
- Sa verifice starea tehnica generala a autovehiculului in zona unde urmeaza a se efectua reparatia si sesizeaza receptionerul asupra unor aspecte ce pot afecta calitatea reparatiei sau necesitatea efectuari de lucrari suplimentare;
- Sa intreprinda toate actiunile necesare ducerii la bun sfirsit a procesului de reparatie (aprovizionare piese, pregatire scule, contactare technician diagnoza, etc.)
- Sa raspunda si sa execute operatiile de reparatii in conformitate cu normele tehnice stabilite de importatori si a instructiunilor date de tehnicianul de diagnoza si a sefului de atelier;
- Sa solicite tehnicianului de diagnoza proceduri de reparatie completa si sa le respecte in totalitate;
- Sa utilizeze scule, dispozitive prevazute in documentatia de reparatii si instructiuni;
- Sa verifice lucrarea executata dupa terminarea acesteia din punct de vedere calitativ, functional si estetic si raspunde de aceasta executie;
- Sa curete piesele inlocuite, le pune in ambalajul original si le preda tehnicianului de diagnoza la finalizarea reparatiei;
- Sa completeze comanda de reparatie cu toate informatiile necesare si o semneaza;
- Sa raspunda de integritatea autovehiculului pe tot intervalul reparatiei;
- Sa raspunda de integritatea sculelor si a sistemelor de diagnoza din atelier sip e care le foloseste;
- Sa semnaleze si consemneze in scris orice aspect sesizat la autovehicul care ar putea periclita calitatea lucrarii, garantia acesteia sau siguranta circulatiei;
- Sa predea autovehiculul cu lucrarea executata tehnicianului de diagnoza pentru control;
Beneficii:
- pachet salarial motivant
- training de specialitate
- conditii excelente de lucru, mediu dinamic si profesional de munca
Cerințe
Scoala de specialitate,
Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
Respectarea termenelor limita;
Spirit de echipa, flexibilitate;
Atitudine pozitiva si proactiva;
Descrierea companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.