În caz de accident, paşii pe care trebuie să-i urmaţi sunt următorii:

1.Sunaţi la CALL CENTER-ul companiei de asigurări pentru deschiderea unui dosar de daune.

2.Compania de asigurări vă va comunica locaţia unde sunteti programat pentru deschiderea dosarului.

3.Actele cu care trebuie să vă prezentaţi la locaţia respectivă sunt:

- talonul autovehiculului;
- permis de conducere;
- cartea de identitate a persoanei care deschide dosarul de daună;
- copie după poliţa CASCO;
- în cazul în care autovehiculul este achiziţionat în sistem leasing, este nevoie de împuternicire de la firma de leasing pentru persoana care deschide dosarul de daună;
- în cazul în care proprietarul autovehiculului este o firmă, este nevoie de împuternicire de la firmă pentru persoana care deschide dosarul de daună.

4. În cazul în care reparaţia se face pe cale amiabilă, este nevoie de:
- constatarea amiabilă în original;
- copie talon, permis, carte identitate a persoanei care deschide dosarul de daună;
- procesul verbal de la poliţie (dacă este cazul);
- copie poliţă RCA;

5. După întocmirea dosarului de daună, autovehiculul se poate repara la unităţile service cu care societatea de asigurări are încheiate convenţii.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să-i contactaţi pe colegii noştri:

BOGDAN MUNTEANU - locaţia Sânnicoară
Tel: 0741.333.762
Email: bogdan.munteanu@inter-auto.ro

FLORIN VĂRAN - locaţia Cluj-Napoca
Tel: 0741.333.732
Email: florin.varan@inter-auto.ro

BOGDAN PURDEA - locaţia Oradea
Tel: 0743.554.911
Email: bogdan.purdea@inter-auto.ro